КПК

Показати повну версію : eurosky es 4050

geek
26.06.2012, 23:32
Я новачок в цьому, ніколи не вникав. Як вводити частоту каналів? eurosky es 4050

От є наприклад для потрібного мені каналу(ТРК УКРАЇНА,немає сигналу пише):
Супутник Astra 4A, транспондер В22, частота прийому 12130 MHz, орбітальна позиція 4,8 ° східної довготи, поляризація вертикальна лінійна, символьна швидкість 27500 Мбод, FEC ¾, DVB-S, MPEG2, вид сигналу кодований, умовний доступ viaccess 2.6 (4.0)

Як це ввести в тюнер?

vova-sp
27.06.2012, 02:13
Поки нiчого не введеш канал трк украiна заблокована.

Цей канал не заблокований !!! його БІСС версія вимкнута, залишилась тільки версія в ВІА 2.6 - перегляд можливий з допомогою "цьоці Шури"

geek
27.06.2012, 12:36
Поки нiчого не введеш канал трк украiна заблокована.

Цей канал не заблокований !!! його БІСС версія вимкнута, залишилась тільки версія в ВІА 2.6 - перегляд можливий з допомогою "цьоці Шури"

Я не знаю що таке цьоця Шура нажаль) Я в цьому геть зелений) А про цей EfirT2. Вони ж там як я розуміють віщаються нормально? Просто треба їхній ресивер? І дивно взагалі чому він заблокований якщо безкоштовний. І ще Перший національний,ТЕТ,КРТ,Перший Автомобільний

D-Misha
27.06.2012, 14:21
Я не знаю що таке цьоця Шура нажаль) Я в цьому геть зелений) А про цей EfirT2. Вони ж там як я розуміють віщаються нормально? Просто треба їхній ресивер? І дивно взагалі чому він заблокований якщо безкоштовний. І ще Перший національний,ТЕТ,КРТ,Перший Автомобільний
geek що там у вас твориться?Я раджу вам- уважно почитати форум і ви одержите відповіді на ваші запитання... Далі, що незрозуміло, конкретні питання користувачам, для їх вирішення...На даний момент, ви ведете розмову, сам з собою...:o

geek
27.06.2012, 17:59
geek що там у вас твориться?Я раджу вам- уважно почитати форум і ви одержите відповіді на ваші запитання... Далі, що незрозуміло, конкретні питання користувачам, для їх вирішення...На даний момент, ви ведете розмову, сам з собою...:o