КПК

Показати повну версію : Авто-мото тема


sat-prof
13.12.2012, 18:37
Ще вроді не було такої...
Признавайтесь в кого є чотирьохколісний (двоколісний ) друг?*
Як заводите в зимку?

Porter
13.12.2012, 18:44
еее... так само як і влітку заводжу, - ключем :)

sat-prof
13.12.2012, 19:02
Porter, скільки прогріваєте?Доречі з іменинами!!!

Porter
13.12.2012, 19:30
Дякую.
Книжка пише - гріти не потрібно. Хоча німці і не дураки - машини вміють робити, я їм не вірю. Прогріваю навіть у літку парканадцять секунд. А в зимку, стараюсь до стабілізації ХХ на штатних 800 обертах. Це в залежності від температури на вулиці, 3 - 10 хв.

RIZIK
24.01.2013, 08:36
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

RIZIK
24.01.2013, 08:42
MADE in Russian Super Car
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

sat-prof
05.04.2013, 10:13
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

sat-prof
16.05.2013, 02:21
Подивився ціни на
польські авто...і аж жаба задавила Ну дуже вже заманчиво... Але виникає купа питань:
1. Наскільки тієї "лазЄйки"
вистачить? Вроді як міжнародної
конвенції відмінити не мали б, але і
терпіти довго не будуть, гроші то
тікають крізь пальці.... 2. Як реагують наші гайдони на
польський номер? Щось мені
здається, що кожне чмо схоче на
лапу...
3. На яку ціну найкраще
орієнтуватися? Ну мені так здається що то буде трохи дивно купити
машину за 1000 доларів, і накупити
до неї документів на 1200 єврів... Знову ж таки і на дорогі мабуть зариватися не варто, влупити
за тачку 100 і більше тисяч гривень,
якось стрьомно....авось відмінять Мабуть оптимально 30-50 тисяч, і документи окупляться, і
ризик не такий великий...
4. Чи в випадку "несприятливих
умов" можна буде машину продати
на запчастини і відбити хоча б 2\3 від вкладеного??


1. Ви про так зване "авто на фірму"?
Забудьте, нема такого. По
Стамубльській конвенції просто не
пускають. Легальна фірма,
нелегальна, справжні документи чи
"липа" - митників це не цікавить. Максимум дають 10 днів транзиту.
Бо є "усна вказівка зверху". Так що,
в даний момент ситуація така, що
один нормальний спосіб їзди на PL-
номерах - співвласництво (5/10
днів транзиту). 2. При їзді на PL-номерах треба бути
готовим до частого спілкування з
працівникам ДАЙ, але "на лапу" їм
давати просто нема за що. В їх
компетенцію входить виключно
перевірка свідоцтва про реєстрацію ТЗ і посвідчення водія. Всі питання
типу "коли і хто заїжав?" - не в їх
компетенції. Але, як завжди, у нас
робота цієї організації зводиться до
методу "як зістригти 100 грн з лоха",
тому до таких питань, дзвінків до знайомих митників і т.д. треба бути
готовим. Треба вміти захищатись,
знати хоча б мінімально свої права.
Не передавати в руки документи, не
виходити з авто, лишнього не говорити Ну але то вже не з тої теми 3. На таку, щоб могти потім то авто
обслуговувати і обов'язково не
купувати машину за останні гроші.
Треба розуміти, що будь-яке старе
авто буде потребувати регулярних
вкладень. Для мене особисто все, що
молодше 1996 року випуску,
можна брати. Все, що старіше - то вже на метал пора здавати Якщо вас хвилює, чи получиться
"відбити" ціну авто. Ну, візьмем,
наприклад, якогось "німця" 1996
року. Ціна йому (плюс-мінус)
1000-1200 євро. Документи на
співвласника зводяться до такого: перереєстрація в уженді (200-300
злотих), страховка+зелена карта (в
середньому 200 євро в рік), щось
трохи полякові, аби на себе
поставив (десь 500 злотих), плюс
дорога, плюс заміна розхідників (масло, ремні, ще якась біда по
любому вилізе, хай ще 100 євро).
Продати потім того німця в нас на
шрот можна буде за тих самих
1000 євро. "Попадаєте" ви в тих 500
євро, що віддали за документи, страховку і ремонт. Я вважаю це
нормально, принаймі, будете їздити
на нормальному авто, а не в гнилих
жигулях, в якого теж треба буде
регулярно вкладати.
Чим дорожча машина - тим більші втрати, це логічно. "Окупити" все
повністю в будь-якому випадку не
вийде, будуть втрати.
Я чисто із принципу не куплю авто
на українській реєстрації. Буду
пішки ходити, але в житті не куплю
"форзу" з фольги, чи "лайнос" в
кредит. Ціна їм - три-чотири тисячі
доларів новим максимум. Досить давати можливість одержувати
надприбутки людям, які хочуть
забрати у людей останнє

genych
16.05.2013, 10:30
. 2. Як реагують наші гайдони на
польський номер? Щось мені
здається, що кожне чмо схоче на
лапу...
Реагують так: що бачать перед очима не польські номера а грн. які течутть їм в кишеню.
В мого дятька беха на польських, то ще напевно не було таких щоб не зупинили, і кожних десять день на кордон їздити це теж напряжно.

sat-prof
23.05.2013, 10:34
У Павлодарі в минулі вихідні на
вулиці Естая у кафе "Лазурне"
сталося дорожня пригода,
інформація про який протягом
дня поширилася по всьому місту,хоча в ньому, на щастя, ніхто не
постраждав. Городяни активно
обговорюють вчинок який залишився
невідомим водієм "Тойоти"
сріблястого кольору з
держномером 520 (букви ніхто не запам'ятав) і прикидають
- змогли б вони в схожій ситуації
вчинити так само. Отже,
пішохідний перехід, три ряди
машин. Крайній лівий ряд
зупинився, щоб пропустити жінку з коляскою. У середньому ряду
пригальмувала срібляста
"Тойота". Жінка досягла
середини дороги, і тут по правому
ряду, що називається, "летить
нізехонько" ще одна іномарка з
юним водієм за кермом. Тоді водій
"Тойоти" різко вивертає кермо
вправо, перегороджуючи дорогу літунів і прикриваючи своєю
машиною жінку і дитину. Летун
встиг дивом загальмувати.
"Ви не уявляєте, скільки потім
водіїв сигналять цього 520 з
піднятим догори великим
пальцем! Ось це я вважаю вчинок!
Після цього я зрозуміла, що у нас
ще не все втрачено, є ще люди, люди!! "- Написала у соціальних
мережах одна зі свідків цієї
пригоди.

sat-prof
23.05.2013, 11:03
Варто глянути!
youtube.com/watch?hl=ru&gl=UA&client=mv-google&v=MGEiA80ZL08&nomobile=1

sat-prof
24.05.2013, 23:22
Машина 1948 року випуску.

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

grendolis
25.05.2013, 15:22
Це якраз машина для наших доріг!!!

Zhora15
03.06.2013, 19:23
Спати не можу так її хочу

Ford Mustang Shelby GT500 Eleanor - легенда з 60-х |

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

RIZIK
06.06.2013, 19:13
Испанский изобретатель сделал своими руками самый маленький 12-цилиндровый двигатель в мире. Диаметр поршня 11,3 мм, а рабочий объем 12 кубических сантиметров.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

sat-prof
23.06.2013, 00:16
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

sat-prof
26.07.2013, 14:14
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]