Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF  

Назад   Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF > Категорії форуму > SAT - новини,українські телеканали > Новини телеканалів

Примітки

Створення нової теми Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 27.07.2011, 23:59   #1
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово Найсвіжіші події та новини на ТБ

Тут пишемо тільки найсвіжіші події та новини на ТБ
__________________
Дякую vinimm5, симчич Сказав дякую

Востаннє редагував D-Misha: 23.01.2017 о 10:25.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 10.02.2012, 08:53   #21
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Телеканал "Наука 2.0" отримав премію "Велика Цифра"



Телеканал "Наука 2.0" став лауреатом однієї з найпрестижніших російських премій в галузі телебачення "Велика Цифра" 2012. Його назвали найкращим документально-пізнавальним каналом.
"Рік тому на виставці CSTB ми вперше презентували" Науку 2.0 ", і через, здавалося б, зовсім не тривалий проміжок часу телеканал отримав високу нагороду і визнання не тільки глядацької, а й професійної аудиторії. Наша сьогоднішня перемога свідчить про те, що" Наука 2.0 "успішно виконує свою місію: нехай це звучить голосно, але робить науку дійсно модною", - говорить генеральний продюсер телеканалу "Наука 2.0" Марія Семенова.
За звання кращого документально-пізнавального каналу поряд з Наукою 2.0 конкурували такі канали як "Мир", "Успіх", "Телеканал 365 днів", "Здорове ТВ", "NANO TV" і багато інших. До складу професійного журі під головуванням Президента Міжнародної Академії телебачення і Радіо Анатолія Лисенка увійшли представники державних структур, експерти телевізійного ринку, а також провідні журналісти галузі. Серед них, декан факультету медіакомунікацій НДУ ВШЕ Анна Качкаева, заступник генерального директора "Триколор ТВ" Юлія Шахманова, а також директор з розвитку телевізійних сервісів "Оріон Експрес" Яна Бєльська.
За словами головного режисера "Науки 2.0" Іллі Яковлева, найближчим часом на телеканалі планується ряд нововведень. Так, в перш виключно "чоловічому" авторському колективі телеканалу незабаром з'явиться перша дівчина-ведуча. Більш того, на каналі буде запущена нова передача, присвячена актуальній науці. "У цьому сезоні ми отримали вже другу престижну премію. На" Золотому промені "нас відзначили" За розвиток супутникового мовлення в Росії ". Так що будемо старатися, щоб це був тільки початок наших високих досягнень", - доповнив він.
Премія "Велика Цифра" проводиться в рамках головного професійного медійного події року виставки та форуму CSTB. За словами організаторів, її основне завдання - "популяризація нових технологій, послуг і контенту серед операторів і абонентів мереж багатоканального цифрового ТВ". На здобуття Національної Премії в 2012 році було висунуто 87 номінантів. Церемонія нагородження переможців "Великий Цифри" - уже третій за рахунком-відбулося 8 лютого 2012 року в концертному залі "Крокус Сіті Хол". Вечір вели відомі теле-і радіоведучі Антон Комолов і Ольга Шелест.
Премія проводиться за участю Міністерства зв'язку і масових комунікацій Російської Федерації, за підтримки Комітету з телекомунікацій і засобів масової інформації міста Москви, а також Уряду Москви.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 10.02.2012, 08:56   #22
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Нацрада призначила позапланову перевірку Business-UBC за самовільне зміна логотипу

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила у переоформленні ліцензії ТОВ «Телеканал-100» і призначив позапланову перевірку компанії за самовільну зміну логотипу UBC на Business ще до внесення відповідних змін до ліцензії. Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 8 лютого.
Компанія просила зафіксувати в ліцензії зміни логотипу UBC на Business, директора Олександра Саломаха на Андрія Соломаху, а також власників, якими стали ТОВ «Компанія з управління активами та адміністрування пенсійних фондів" Ініціатива "» (частка 30%), ТОВ «МЛС-100» (69,98%) і фізична особа (0,02%) (раніше власниками були ТОВ «МЛС-100» і Творогова Марина Михайлівна).

Нацрада відмовила у переоформленні та призначила перевірку. Так, за словами заступника голови Нацради Лариси Мудрак, документи на переоформлення були подані 29 грудня, а моніторинг 1 січня зафіксувала, що новий логотип вже використовується в ефірі - без розгляду заявки компанії. «Повідомлення в пресі про зміну логотипу датована ще 19 грудня», - додала вона.
Представників компанії на засіданні Нацради не було.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 10.02.2012, 08:56   #23
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Латвійське телебачення запускає новий канал для діаспори

Латвійське телебачення запускає новий канал для латвійської аудиторії за кордоном.
У Латвії тестують телеканал LTV3, який створювався як канал для латишів, що проживають за кордоном. Канал буде доступний для перегляду 2-3 місяці і мати власну платформу в інтернеті.

Латвійське телебачення (LTV) до цього включало в себе два загальнонаціональні канали : LTV1 - новинні та культурні програми і LTV7 з акцентом на спортивні програми і фільми. LTV фінансується в основному за рахунок прямих державних субсидій, що суперечить його суспільної місії. Мовник повинен дотримуватися квот на програми європейського і незалежного виробництва, встановлених ЄС, а також строгих мовних квот на програми латиською мовою. Важливою тенденцією останніх років є комерціалізація LTV в рамках офіційної політики в сфері мовлення.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 11.02.2012, 09:37   #24
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Депутати звільнили ЗМІ від перевірок під вибори



Верховна Рада прийняла постанову, якою рекомендує на час виборчої кампанії скасувати перевірки мас-медіа.

За це проголосували 357 депутатів.

У такий спосіб депутати рекомендували податковій службі скасувати графік перевірок ЗМІ на період кампанії з виборів президента.

Також парламент рекомендує уряду вжити заходів по припиненню перевірок відповідними службами органів виконавчої влади й державних установ ЗМІ на період проведення виборів.

Парламентські вибори пройдуть в Україні наприкінці жовтня 2012 року.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 11.02.2012, 09:41   #25
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Транслювати Формулу -1 буде телеканал Antena 3



Телеглядачі в Іспанії не залишаться без трансляцій Формули -1 в сезоні- 2012, повідомляє Autosport.
Раніше телекомпанія La Sexta розірвала контракт на трансляцію гонок, і показ Формули -1 в єдиній країні, яка проводить два Гран -прі, в майбутньому сезоні був під питанням. Але права придбав телеканал Antena 3, який уклав угоду на два сезони - 2012 і 2013 років, повідомляє championat.com.
Примітно, що Antena 3 незабаром повинна злитися з La Sexta. У боротьбі за права на трансляцію Формули -1 Antena 3 випередила Telecinco, якому належать права на MotoGP.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 11.02.2012, 09:42   #26
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Число абонентів телеканалу О2ТВ у 2011 році перевищила 5 млн



За підсумками 2011 року загальна кількість абонентів (підключених домогосподарств) телеканалу О2ТВ склало 5105146, що на 21,8% (на 913 673 абонента) більше порівняно з 2010 роком. У порівнянні з 3 кварталі 2011 року число абонентів О2ТВ в 4 кварталі виросло на 4,6%. Динаміка технічного охоплення телеканалу в 4 кварталі минулого року була пов'язана зі зміною бази абонентів у існуючих операторів, а також з тим, що в 4 кварталі телеканал О2ТВ змінив ряд операторів зв'язку і уклав договори з новими великими операторами.

В 4 кварталі 2011 р. телеканал О2ТВ, завдяки укладенню нових договорів з федеральними та регіональними операторами зв'язку, значно розширив свою присутність в регіонах Росії. На 31.12.2011 р. телеканал О2ТВ могли дивитися в 79 суб'єктах Російської Федерації, в 3000 містах та населених пунктах Росії, в тому числі - у столиці Росії і у всіх містах з населенням понад 1 млн осіб.

В 4 кварталі О2ТВ істотно наростив своє проникнення в ряді регіонів, зокрема - в Приморському краї. Абонентська база телеканалу О2ТВ в цьому регіоні за квартал виросла на 87,2% до 145,35 тис. абонентів. На 31.12.2011 р. телеканал могли дивитися як мінімум в 29 містах Приморського краю, а найбільше число абонентів у О2ТВ по даному регіону - в столиці краю місті Владивостоці (понад 70 тис.). Значно зросла в 4 кварталі (на 24,2%) і кількість абонентів О2ТВ в Новосибірській області, де воно досягло майже 144 тис.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 11.02.2012, 09:44   #27
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.184
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 84
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

РБК-ТВ стане розважальним каналом



РБК-ТВ змінює концепцію - суто діловий канал власники розбавлять розважальним контентом. Компанія вже подала заявку на зміну свідоцтва про реєстрацію ЗМІ. Як заявили "Маркер" представники каналу, в сітці мовлення з'являться фільми, спортивні програми та інші розважальні передачі. На думку експертів, ця спроба збільшити доходи каналу, які зараз залишають бажати кращого.

Холдинг РБК, що належить Михайлу Прохорову, почав активно оновлюватися в листопаді минулого року. Тоді на посаду генерального директора РБК-ТВ був призначений журналіст і телеведучий Олександр Любимов. Саме він запросив на канал телеведучого Савіка Шустера. За даними РБК-ТВ, передачі яку вів Шустер вдалося збільшити чисельність аудиторії в 1,5 рази. Відразу після свого призначення Любимов заявляв "Маркер", що коник РБК, - це здатність в онлайні оперативно і дуже якісно відстежувати всі світові ринки: "Це найсильніший бренд в бізнес-співтоваристві. Він жорстко таргетована на саму якісну аудиторію в Росії - на ті 10-15% аудиторії, які мислять вільно, які створюють нову Росію ... На РБК створюється багато реальних новин - не скандальних, а дійсно важливих для представників бізнес-спільноти. Це, мабуть, єдиний канал, який показує, що реально відбувається в економіці країни ".

Це не заважає РБК-ТВ рухатися в бік розважального телебачення. «Зараз ми запустили процес зміни нашого свідоцтва про реєстрацію ЗМІ. Раніше у нас була вузька тематика: економіка, фінанси, бізнес. Тепер ми розширимо тематику програм. З'явиться і фільмові наповнення ефіру. Також з'явиться і спортивна тематика. - Говорить начальник відділу регіонального розвитку РБК-ТВ Ірина Станкевич. - Прийшов час, нам стало тісно в тих рамках, ми змінюємося. Нас дивиться вся країна, а це вимагає розширення контента ».

Партнери канали поки не в курсі змін, що готуються, але не очікують різкого зміни курсу. «Ми будемо з інтересом спостерігати за зміни на РБК-ТБ, але поки ніякої інформації про зміну ліцензії до нас не надходило. Канал зобов'язаний надавати нам такі відомості за договором », - розповіли« Маркер »в прес-службі оператора Триколор ТВ, в пакети мовлення якого входить РБК-ТБ.

Експерти ж в замішанні: гармонійно поєднати різні формати на одному каналі поки не вдавалося нікому. Настільки різкі зміни можуть залишитися незрозумілими аудиторією. «Для телебачення суміщення форматів - це справа небезпечна. Я б рекомендував розвиватися каналу в колишньому руслі, а подібні повороти можуть дискредитувати його в очах аудиторії. Хоча з іншого боку, у них уже готова абревіатура, я пропоную розшифровувати її як «розважальний бізнес-канал», - жартує продюсер спецпроектів Першого каналу Руслан Сорокін.

Однак, судячи з приблизними оцінками доходів каналу, зміна формату може бути найефективнішим кроком для збільшення прибутковості. Але при цьому навряд чи каналу допоможе часткове зміни формату, зміни повинні бути кардинальними, говорять учасники медіа-ринку.

«Холдинг РБК в останні роки зазнавав труднощів, був збитковим. За моїми оцінками, виручка РБК-ТВ становить $ 17 млн на рік. При тому, що він існує з 2003 року, це катастрофічна цифра. Для порівняння: канал із часткою аудиторії 5% має десь $ 200 млн виручки на рік, - пояснює «Маркер» засновник РЕН-ТВ і співвласник журналу The New Times Дмитро Лесневський. - Я думаю, що мова йде про те, щоб змінити формат. Можливо, вони хочуть зробити міні-СТС або міні-ТВ3, це дасть інший фінансовий результат. Для Прохорова, як для власника холдингу, тут майже немає ризиків. Мільярдер може собі дозволити погратися з форматами каналу, частка якого складає всього 0,2% ».

На думку експерта, у зміні формату можуть бути й інші мотиви. У розважальному телебаченні буде простіше уникнути тиску з боку влади. «У рішенні переформатувати канал могла зіграти роль політика, - продовжує Лесневський. - Навіть якщо канал висвітлює новини економіки та бізнесу, він не може обійти політику повністю. Вони не зможуть займати лояльну позицію по відношенню до влади, тому що це соромно, але й лаяти її не зможуть, буде собі дорожче. А коли ставиш музику в ефірі, то залишаєшся осторонь і від того, і від іншого ».
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 11.02.2012, 17:50   #28
BMW
Передовик
 
Аватар для BMW
 
Реєстрація: 14.08.2011
Вік: 17
Дописи: 666
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 2
Дякую (Получено): 0
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0
Ukraine
Мій ресівер: openbox AF 1700 x-730 PVR
Типово

Комерція і невгамовне «Малятко»


Нацрада воює з єдиним вітчизняним каналом для дітей, тоді як дитячих проектів у телеефірі все менше

Коли мороз змушує дітей прогулювати уроки, тема їх спілкування з телевізором особливо актуальна. Скільки б батьки і вчителі доводили, що дивитися «ящик», тим більше довго, - марно, включити «домашнього улюбленця» прагне більшість дітей. А чим ще зайнятися в домашніх чотирьох стінах? Це в багатьох сім'ях, яким, зокрема, є й чиновницько-управлінські, телевізор може бути далеко не на першому місці серед дитячих розваг. Разом з тим навіть у нецентральних районах Києва (у невеликих населених пунктах - й поготів) дуже багато будинків ще не мають інтернету, а можливості батьків обмежені. Адже вони не можуть ні купити DVD-програвач з ліцензованими, хорошої якості, дитячими дисками, ні відвести дитину на гурток у дитячу студію або сільський клуб - такі заклади вже не перший рік не працюють.

читати далі
11 хвилин о п'ятій ранку

Але що дивитися малюків по телевізору? Обов'язковий показ каналами дитячого контенту, зафіксований в ліцензіях, давно перетворився на суцільну пародію? Візьмемо для прикладу ICTV. В ефірі цього каналу, за результатами минулорічного моніторингу Нацради з питань телебачення і радіомовлення, замість однієї години дитячих програм (з мультфільмами включно) їх щодня демонстрували лише 11 хвилин. В кінці минулого року «чоловічий» канал припинив співпрацю з провідним ранкової програми «Світанок», казкарем Олександром Власюком, якого більшість знає як Сашка Лірника. Швидше за все, це рішення не скоротило «дитячого» часу на ICTV. Але позбавило маленьких глядачів можливості чути російськомовні авторські казки з філософськими та побутовими установками. І дозволило замовникові переставити невеликий блок мультфільмів, якому передує стара заставка ранкового «Світанку», на дуже ранній час. Тепер левеня в стилі Примаченко з'являється в ефірі не близько семи, а в ... п'ятій ранку.

До речі, «Світанок» з Сашком Лірник поставив на поличку телеканалу ICTV статуетку «Телетріумфу-2011» за кращу дитячу програму. І саме список номінантів головної вітчизняної телепремії, в яку потрапила навіть медико-просвітницька «інтерівська» «Школа доктора Комаровського», яскраво демонструє, наскільки мізерним є контент власного виробництва для дітей на українському ТБ.

Ще одним фаворитом останнього «Телетріумфу» став «Мультик з Лунтік» переформатований каналу ТЕТ. У його ефірі програм для дітей навіть більше, ніж заявлено в ліцензії. Втім це може радувати тільки дуже відповідальних батьків, які особисто контролюють кожен телеперегляд своїх чад. Тому що дуже розумно збудована з точки зору підвищення рейтингів і нарощування глядацької аудиторії, сітка мовлення каналу, зачепивши юного глядача вранці, має на меті повернути його собі в післяобідню пору для перегляду неоднозначним для сприйняття підлітками серіалів. Таких як «Універ» або, скажімо, «Зайцев +1», який на сайті ТЕТ характеризують як «... час дурний, комедійний експеримент в дусі «Реальних пацанів».

«Ми - не люди, а кишені ...»

Загальну позицію представників комерційних телеканалів про наповнення ефіру дитячими програмами дуже добре ілюструє пісенька бандитів з радянського мультфільму про капітана Врунгеля: «Мани-мани, ми - нє люди, а кишені ...» А кишенях, як відомо, «Грошик потрібно». Виробляти якісну дитячу контент мовникам дорого і не дуже вигідно, тому що туди не вставиш 10-15-хвилинну рекламу. До того ж такі проекти ламають лінійки з суцільними жахами-бійками-сварками - навіть у випусках новин і політичних ток-шоу, які націлені тримати глядача на хвилі безперервного різножанрової «розважайлівки». Соціальна відповідальність - це для топ-менеджерів телеканалів, які є найманими працівниками, декларативні слова. Як і чотирьох власників найбільших телехолдингів: мільйонерів Ігоря Коломойського, Віктора Пінчука, Ріната Ахметова і Валерія Хорошковського (хоче де-юре справами групи «Інтер» займається дружина «свіжоспеченого» міністра фінансів, екс-голови СБУ). Ці люди в умовах нашого дикого капіталізму і наростаючого авторитаризму лобіюють зовсім інші питання. До того ж для запуску дитячих телепрограм особливо не попіарішся.

Є ще державний Перший Національний канал, який зобов'язаний мати в ефірі дитячі програми. Втім і з нього зникли проекти «Доки батьки ще сплять» і «Вечірня казка». А «Кумири і кумирчики» з ведучим Іллею Ноябрьовим дітям краще не дивитися. Тому що можуть подумати, що кривляння і наряди їх ровесників в стилі а-ля Лоліта Мілявська - це типажі для наслідування.

Чи буде в ефірі «Малятко-ТВ»?

Зрозуміло, що відстоювати права дітей повинна держава. «Одним із пріоритетних напрямків роботи Національної ради, запланованих на 2012 рік, є розвиток і відновлення вітчизняного дитячого мовлення», - сказала після засідання регуляторного органу 18 січня заступник голови Нацради з питань телебачення і радіомовлення Лариса Мудрак. Тоді було прийнято більше десятка рішень про призначення перевірок вітчизняним загальнонаціональним каналам, супутникового «Малятку-ТВ» і декільком радіостанціям, до яких є претензії щодо трансляції дитячих програм. Зараз результати перевірок вже опрацьовують фахівці Нацради.

Чи означає це, що нарешті скресла крига по контенту для дітей на телебаченні? Навряд чи. І свідчення тому - ситуація навколо єдиного вітчизняного україномовного каналу «Малятко-ТВ». Щоб зрозуміти її суть, варто згадати результати торішнього цифрового конкурсу. Тоді ліцензії Нацради на цифрове мовлення отримали, зокрема, «надважливі» для телеглядачів «Хокей» віце-прем'єр-міністра Бориса Колесникова і Нацбанківський «Банк-ТБ», а «Малятко-ТВ» залишилося без цифрової ліцензії. Директор телеканалу Володимир Кметик, який знає чиновницькі правила зсередини, тому що працював свого часу в Держтелерадіо, зважився оскаржувати результати конкурсу, як і кілька інших мовників. Суд першої інстанції об'єднав кілька позовів в одне провадження і визнав цифровий конкурс правильним (хто б сумнівався). Невгамовний Кметик зараз оскаржує це судове рішення. І продовжує вести з членами Нацради вже публічне листування, щоб з'ясувати, чому ж «Малятку-ТВ» не дали ліцензію.

Напевно, щоб не в формі довільного листування, а офіційними наказами Нацради роз'яснити допитливому Володимиру Івановичу, що не так, на каналі провели позапланову перевірку. Члени регуляторного органу «інкримінують» дитячому каналу незаконної показ документальних фільмів товариства «Просвіта» - «Невідома Україна» і «Логос» (мовляв, ці проекти не для дітей до 14 років) і дуже смішних дитячих анімаційних заставок-пісеньок з текстом про можливість завантажити їх за плату в мобільні телефони. Що це може означати для каналу «Малятко-ТВ»? Нацрада може винести друге попередження (для першого в 2010-му теж знайшлася формальна причина невідповідності умов ліцензії). А два попередження - це вже можливість забрати ліцензію у мовника. Володимир Кметик не виключає ймовірності саме такого розвитку подій.

«Одним із пріоритетних напрямків роботи Національної ради, запланованих на 2012 рік, є розвиток і відновлення вітчизняного дитячого мовлення». Якщо це не популістські гасла, то єдиний вітчизняний російськомовний дитячий телеканал не зникне з ефіру. А Нацрада принципово застосовувати санкції з питань телебачення і радіомовлення щодо недотримання ліцензійних умов щодо дитячих програм (а також україномовного продукту, скажімо) до всіх мовникам. Також регуляторний орган разом з об'єднаннями телевізійників повинна ініціювати введення соціально важливих законодавчих норм, які б давали преференції для виробництва дитячих програм. Якщо, звичайно, ця рада дійсно дбає про національні інтереси.
__________________
СЛАВА УКРАЇНІ!! ГЕРОЯМ СЛАВА!
BMW зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 12.02.2012, 18:02   #29
karpinets2710
Передовик
 
Аватар для karpinets2710
 
Реєстрація: 08.05.2011
Дописи: 1.370
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 6
Дякую (Получено): 8
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0
Ukraine
Мій ресівер: Orton 4100C
Типово

Ігор Лоташевський: Україні потрібно суспільне мовлення за змістом, а не по формі

Генеральний директор телеканалу «Ера» вважає, що до питання створення суспільного мовлення не можна підходити однозначно. Одночасно він позитивно ставиться до створення суспільного мовлення, і переконаний, що такий канал повинен бути.


«Враховуючи наш досвід роботи з ВПС, з Deutsche Welle, радіо Frans International, однозначно до цього питання підходити не можна. Останні події з тим же ВВС показали: будувати соціалізм в окремо взятій телекомпанії неможливо. Наша позиція дуже проста: суспільне мовлення потрібне, але за змістом, а не за формою. А сьогодні, на жаль, обговорення в суспільстві йде переважно з приводу форми, а про зміст мало хто говорить. Як тільки зрозуміють, яким має бути зміст, відразу з'явиться », - сказав генеральний директор телеканалу« Ера »Ігор Лоташевський.


За словами пана Лоташевський, телекомпанії «Ера» не буде в ефірі, коли буде створено канал суспільного мовлення. «Нас не буде в ефірі, так само як і Першого національного в нинішньому вигляді. Це нормальні речі. Ми готові до цього. Тому зараз ми активно освоюємо ліцензію на 24-годинне супутникове мовлення », - зазначив Ігор Лоташевський
karpinets2710 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2012, 13:51   #30
BMW
Передовик
 
Аватар для BMW
 
Реєстрація: 14.08.2011
Вік: 17
Дописи: 666
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 2
Дякую (Получено): 0
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0
Ukraine
Мій ресівер: openbox AF 1700 x-730 PVR
Типово

Кіркоров подає позов проти НТВ


Новини шоу-бізнесу. Як видно, терпіння поп-короля російської естради не має гумову основу - воно лопнуло після виходу в ефір НТВ ТВ-програми «Максимум» в минулу суботу. Журналісти передачі висвітлили життя Пугачової і Філіпа в шлюбі, а також порушили тему останнього заміжжя Примадонни і її відносин з Сергієм Дроботенко.

В ході «розслідування» в «Максимум» прозвучало багато історій з інтимного життя зірок. Мало того, сексуальна орієнтація кожного чоловіка Алли Борисівни для журналістів проекту встала під питання. Природно, всі сумніви останніх повною мірою були донесені глядачеві.

Після перегляду передачі Кіркоров моментально відписався в Твіттері. Власне, в повідомленні Філіп Бедросович не став приховувати обурення. Він відверто заявив, що побачене йому здалося противним і брудним, тому артист не пошкодує часу для судових позовів з транслює телеканалом. Більш того, Кіркоров пообіцяв, що жодного героя суботнього випуску «Максимум» не буде на НТВ до пори, поки справедливість не восторжествує, а керівництво публічно не вибачиться за моральний збиток і наклеп.

Обурення поп-короля, що правда, цілком обгрунтовано. З показаного НТВ логічно зробити висновок: любов у знаменитості з Аллою Борисівною тривала від сили півтора року. Було сказано ще багато відвертого, особистого, але всі ці відомості брехливі і необгрунтовані, вважає співак.
__________________
СЛАВА УКРАЇНІ!! ГЕРОЯМ СЛАВА!
BMW зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь

Закладки

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
НОВИНИ УПЛ BMW Спорт на SAT-TV 1099 23.07.2017 21:48
Новини тенісу U4EL Теніс 769 16.07.2017 20:57
Новини баскетболу U4EL Спорт на SAT-TV 372 25.06.2017 23:11
Найсвіжіші софти/Іміджі( Vu + Duo2) Nalot VU+ DUO Linux HDTV 0 02.01.2015 14:49
Новини автосвіту U4EL Спорт на SAT-TV 19 19.02.2012 09:53

Loading

Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 21:39.


vBulletin 3.8.4 ; Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
Львівський форум