SAT
шарінг меокс
Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF  

Назад   Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF > Категорії форуму > SAT - новини,українські телеканали > Новини телеканалів

Примітки

Створення нової теми Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 27.07.2011, 23:59   #1
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово Найсвіжіші події та новини на ТБ

Тут пишемо тільки найсвіжіші події та новини на ТБ
__________________
Дякую vinimm5, симчич Сказав дякую

Востаннє редагував D-Misha: 23.01.2017 о 10:25.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:17   #401
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Відомий російський коментатор переходить працювати на канал Ахметова



Відомий російський телекоментатор Юрій Розанов з 1 вересня нинішнього року перейде на роботу на українське телебачення.

" З першого вересня основним місцем роботи Юрія Розанова буде ТРК " Україна ", а місцем проживання Київ. Юра повідомив мені про це в понеділок, а сьогодні, зустрівшись з ним і утряся всі процедурні питання, повідомляю це вам.
Пропозиція, звичайно, зроблено за мотивами нашої роботи на Євро, про яку, як з'ясувалося, із задоволенням згадуємо не тільки ми. Наскільки я зрозумів, це пропозиція, про яке прийнято говорити, що від такого не відмовляються - сам суджу про це завжди по розповідях, оскільки ось прям такого поки не отримував ніколи.
Є й інші причини, пов'язані з сім'єю та здоров'ям, але про них Юра, напевно, розповість вам сам, тема ця делікатна ", - повідомив у блозі " Радіо Уткін " Василь Уткін.
Нагадаємо, що Юрій Розанов працював телекоментатором на " НТВ - Плюс " з 1996 року.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:18   #402
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Зростання проникнення платного телебачення в Росії сповільниться

За даними J'son & Partners, ринок платного ТБ у Росії за підсумками 2011 року був насичений наполовину, проникнення становило 52%. За прогнозами експертів, до 2016 року проникнення платного ТБ складе 69%. Аналітики впевнені, що така динаміка відповідає світовим трендам і вибухового зростання чекати вже не варто.

Дослідники компанії J'son & Partners Consulting порахували, що до 2016 року темп зростання абонентів платного ТБ буде сповільнюватися і складе всього лише 3% проти 22,2% в 2011 році. У 2011 році проникнення цієї послуги в Росії досягло 52%, за оцінкою компанії, до 2016 року буде 69%. У компанії впевнені, що це типове розвиток даної галузі. «Це не оптимістичний і не песимістичний прогноз.

Це базовий сценарій розвитку ринку, побудований на основі планів та стратегій розвитку найбільших гравців ринку на найближчі п'ять років, досвід зарубіжних країн, а також існуючих на даний момент тенденцій ринку », - розповіла РБК daily консультант J'son & Partners Consutlting в області платного телебачення і нових медіа Христина Петряніна. Експерти відзначають, що на зростання галузі зробить вплив як розширення лінійки каналів за рахунок цифрового ТБ і HD-пакетів, так і конкуренція з боку нелінійного ТБ за рахунок ШПД.

Великий зріст дослідники відзначили в сегментах супутникового ТБ і IPTV. Причина зростання супутникового ТБ пояснюється низькою вартістю послуги порівняно з іншими технологіями платного ТБ, а також незалежністю мереж від фіксованого зв'язку. Приріст абонентів відбувався за рахунок оператора «Триколор ТВ»: з 2,7 млн абонентів супутникового ТБ 2100000 - це користувачі послуг «Триколор ТВ».

Зростання IPTV пояснюється проникненням ШПД, в 2011 році, за оцінками експертів J'son & Partners Consulting, склав 38% і частка IPTV склала 5% від всього ринку платного телебачення. На платне ТБ і раніше припадає половина ринку, проте в 2011 році він знизився на сім процентних пунктів і склав 63% проти 70% в 2010 році. Високі темпи приросту продемонстрував сегмент IPTV - 220% в 2011 році, найменше в кабельного ТБ - 9,1%. Ринок супутникового ТБ виріс в 2011 році на 40%. Тут, як і раніше в лідерах залишається «Триколор ТВ». Частка компанії на ринку платного ТБ складає 26%.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:26   #403
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Через заяви церковників в Україні можуть заборонити Сімпсонів і Спанч Боба



Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі перевірить, чи несуть мультфільми «Губка Боб», «Лунтік», «Маша і Ведмідь», «Телепузики», «Покемони», «Сімпсони» загрозу дітям.

Відповідне рішення прийняв голова комісії Василь Костицький. Приводом для перевірки стало повідомлення з інтернету, яке призводить дослідження мультфільмів, які, на думку авторів, «несуть реальну загрозу нашим дітям». Національна комісія дає посилання на це повідомлення і брошуру, розміщені на сайті «Сім'я під покровом Богородиці».

«У результаті досліджень виявилося, що всі ці мультфільми - це спецпроекти, спрямовані на руйнування сім'ї, пропаганду збочень, наркоманії і іншого. Хто б міг, наприклад, подумати, що Губка Боб - це гомосексуаліст, Маша і ведмідь - ювенальний мультфільм, а поширені мультфільми "Аніме" - це сама пропаганда гендеру », - йдеться в повідомленні, яке стало приводом до розгляду в моральній Нацкомісії. Автори цієї брошури просять президента, Верховну Раду, Національної комісії з питань захисту суспільної моралі та Державний комітет з питань телебачення і радіомовлення заборонити показувати ці мультфільми в Україні.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:32   #404
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Нацрада дав ліцензію релігійному каналу «Надія»

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення проголосувала за видачу ліцензії на супутникове мовлення релігійному каналу «Надія». Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 14 серпня.

За словами члена Нацради Лариси Мудрак, у канал буде просвітницький напрям. Оператор - Sirius. Частка програм власного виробництва складе 5 годин, національний продукт 18 годин. Також канал транслюватиме дитячі (1:00), розважальні (1:00), інформаційно-аналітичні програми (30 хвилин).

Як повідомила представник каналу, мовник вже зняв пілоти власних програм. Зокрема це проекти - «Вихід поруч», «Щаслива сім'я». Також представник каналу пообіцяв з часом збільшувати частку власного виробництва.

Члени Нацради проголосували за видачу ліцензії. Однак Лариса Мудрак застерегла канал врахувати досвід інших каналів, зокрема, трансляцій телеканалом «Київ» програм про діяльність церкви Аделаджі.

Нагадаємо, ТОВ «Телевізійний канал" Надія "» представив членам Нацради концепцію «позитивного конструктивного телебачення для всієї родини», що пропагувати сімейні цінності. Однак 18 квітня Нарада не проголосував за видачу ліцензії. Увага членів Нацради викликало відсутність власного виробництва, а також те, що представники каналу відкрито не визнавали його релігійний.

Зараз телеканал веде мовлення в інтернеті і має свій сайт, на якому мовиться, що «Надія» - це християнський канал, який містить в ефірі постійні релігійні програми Церкви адвентистів сьомого дня. Сайт «Надії» інформує про те, що телеканал існує вже три роки, має п'ять телестудій і його програми транслюються у тому числі в ефірі регіональних телекомпаній. У Нацраді «Телекритика» повідомили, що власниками ТОВ «Телевізійний канал" Надія "» є три фізичних осіб.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:33   #405
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Нацрада прибере графу про мови з ліцензій мовників



Зникнення української мови з українським теле-і радіоефіру - питання часу?

Відповідно до закону «Про основи державної мовної політики» Національна рада з питань телебачення і радіомовлення скасує в бланку ліцензії графу «мови». Про це повідомив голова Нацради Володимир Манжосов

Пан Манжосов повідомив, що Нацрада буде виконувати цей закон і в тримісячний термін має намір привести ліцензійну діяльність телекомпаній у відповідність з його вимогами.

«Ми зараз вивчаємо те, що повинні зробити з цього приводу і які будуть наші дії. Чи буде це рішення Національної ради, або просто наказ голови. Але, як ми розуміємо, згідно з цим законом буде скасовано в бланку ліцензії графа про мови. Крім того, ця норма буде скасована в заявних документах », - сказав він.

Також регулятор має намір запропонувати телекомпаніям переоформити ліцензію у тримісячний строк. «Ми повідомимо всі телекомпанії про те, що така норма є. І протягом трьох місяців це буде зроблено безкоштовно. Далі, якщо ми правильно розуміємо закон, переоформлення буде проходити за звичайною формою і компанії будуть платити нарахування », - зазначив Володимир Манжосов. Крім цього він додав, що телекомпанії з цього приводу до Нацради ще не зверталися.

Нагадаємо, керуючий партнер юридичної компанії Jurimex Юрій Крайняк наголошував на тому, що закон про мови передбачає тотальне переоформлення ліцензій на мовлення на підставах, не передбачених Законом про телерадіомовлення.

На думку пана Крайняка, зникнення української мови з українським теле-і радіоефіру «швидше за все стане питанням часу»: «У комплексі з іншими встановленими Законом правилами, українська мова може повторити долю білоруського, якій більшість населення Білорусі не знає».

Закон «Про основи державної мовної політики» було прийнято 3 липня в редакції першого читання, незважаючи на те, що до нього було подано понад 1000 поправок і тривав його розгляд в комітеті, про що після погоджувальної ради заявляв журналістам Володимир Литвин. Крім того, голосування за закон відбувалося з порушенням норм регламенту, про що заявили представники опозиції. При цьому фракція Литвина у повному складі проголосувала за мовний законопроект.

Раніше Ганна Герман заявляла, що Віктор Янукович може накласти вето на закон «Про основи державної мовної політики», а також про те, що, Янукович поділяє думку, що «мовний закон», прийнятий у нинішній редакції, буде розколювати суспільство.

Голова Верховної Ради Володимир Литвин підписав закон 31 липня, а Віктор Янукович - 8 серпня.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:36   #406
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

teleTOON + з 1 вересня подовжує час емісії



Дитячий канал teleTOON + з 1 вересня 2012 удлінякт час емісії на пів години. Програми ведуться з 6:00 дo 21:30 це відповідь на очікування глядачів. Додатково, півгодинну смугу в 21:00 наповнять сюжетні серіали. Вже від 8 вересня в цей час глядачі teleTOON + зможуть переглядати новий серіал "Пригоди Сари Джейн".

"Пригоди Сари Джейн". розповідає про таємничий і повному небезпек світі, населеному фантастичними створіннями, чудовиськами і прибульцями. Заголовна героїня і трійка підліткових приятелів ставлять перепону ворогам планети, плануючим висмоктати з неї енергію і згасити сонце. Це повна дивовижних пригод і знаменитих спеціальних ефектів продукція згідно зі сценарієм багато разів нагороджуваного Russella T Daviesa, автора культового серіалу science fiction "Doctor Who". Від 21: 30 глядачі зможуть переглядати програму HYPER +, програмний блок, присвячений комп'ютерним іграм і технологічним новинам.
Телебачення teleTOON + демонструє авторські програми, такі як "Трюки Тікі", "teleTOON Спорт" або "teleTOON Ігри" також найкраща продукція зі світових студій заводів анімації. Канал ставить на інтерактивність і ангажує своїх глядачів до створення у співавторстві програми в т.ч. емітуючи в спеціальній смузі "Мультфільм за бажанням" обрані дітьми в щотижневому голосуванні серіали, пропонуючи участь в авторській продукції або організовуючи численні конкурси, а також майстерні телевізійні куліси роботи, які відкривають роботу з камерою, створення дублювання або виникнення анімації.
Канал teleTOON + був введений в дію в жовтні 2011 року. як наступник Zig Zapa. Тепер знаходиться він на першому місці, серед каналів, які в групі дітей у віці 4-12 років мають найбільшу динаміку зростання глядацької зали в порівнянні з минулим роком. Його участь у цій віковій групі в 2012 році зросло на понад 126%. Рекордні виявилися місяць травень також липень, які досягли вищих показників на понад 200%
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:37   #407
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Громадський мовник Румунії змушений звільнити 1000 працівників

Через проблеми з фінансуванням і політичний тиск керівництво суспільного мовника TVR вже з наступного місяця почне масштабну кампанію зі звільнення своїх співробітників.
«Ми просто змушені скоротити штат, адже коштів на утримання такої кількості персоналу у нас вже не вистачає. Крім того, ми плануємо скоротити кількість телеканалів і повністю реорганізувати свою інформаційну діяльність », - констатує Люсія Хоссу-Лонгін (Lucia Hossu-Longin), член правління Televiziunea Română.

Televiziunea Română була заснована в 1965 році і сьогодні налічує сім телеканалів, що здійснюють мовлення регіонально. 70% бюджету компанії становлять надходження від реклами та ліцензійний збір. Відповідно, решта 30% - державне фінансування.

У цьому році мовник потрапив під вогонь критики з боку політичних партій та ЗМІ, яка була пов'язана насамперед з низьким рівнем доходів та його загальної збитковістю.

У травні 2012 року податкова служба заморозила рахунки TVR через наявність значної кількості штрафів і боргу близько € 70 млн. Так, телекомпанія опинилася на межі закриття.

Більшість експертів бачать вихід із цієї ситуації у реформуванні системи суспільного мовлення Румунії. Але застаріле обладнання, постійне політичний тиск і втручання влади у редакційну політику значно ускладнюють цей процес.

Враховуючи проблеми з коштами від розміщення реклами, державні гроші залишаються єдиним порятунком для TVR. Однак, на думку, експертів, влада використовує цю ситуацію.

В кінці липня цього року парламент уже затвердив новий склад ради СМ Румунії, до якого увійшли представники всіх політичних партій, окрім опозиційної.

Директором TVR був призначений Клаудіу Сафтоі (Claudiu Saftoiu), румунського журналіста і колишнього главу розвідувальної служби. Більшість незалежних аналітиків вважають це ще одним кроком влади на шляху до тотального контролю суспільного мовника.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 18.08.2012, 12:38   #408
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 99
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

TRANSPARENCY INTERNATIONAL: ЖОДЕН КАНАЛ В ГРУЗІЇ АУДИТОРІЯ НЕ сприймати як політичні НЕЗАЛЕЖНИЙ



Висновки нової доповіді грузинського підрозділу неурядової міжнародної організації по боротьбі з корупцією Transparency International публікує BBC.
За даними Transparency International, в Грузії як влада, так і опозиція намагаються утримувати в сфері свого впливу кілька телеканалів.
«Більшість телеглядачів дивляться телеканали або як опозиційні, або як провладні. Жоден із каналів, які готують щоденні інформаційні випуски, не сприймається значною частиною аудиторії як політично незалежний », - говориться в доповіді.

Згідно з опитуванням C aucasus Resource Research Centers за 2011 рік, телебачення є джерелом інформації про поточні події для 80% столичних жителів і 92% жителів за межами Тбілісі.
Таким чином, телебачення в Грузії є домінуючим інформаційним каналом - що підсилює бажання політичних сил його контролювати.
Найбільш популярними у Грузії залишаються проурядові канали «Імеді» і «Руставі-2». Згідно з результатами дослідження Націонал-демократичного інституту з червня 2012 року, 86% респондентів дивляться новини саме на цих каналах.

При цьому, за даними Transparency International, опозиційні канали обмежені в аудиторії - кабельні оператори відмовляються включати їх у своїх пакетів, пояснюючи це «технічними проблемами».
Однак позитивним кроком стало, як зазначає організація, впровадження таких принципів як must-carry і must-оffer - зобов'язання кабельних операторів включати в свої пакетів канали, на яких критикуються дії влади.
Труднощів останнім часом відчували телекомпанії Global TV (ще до введення принципу must-carry була єдиним кабельним оператором, який транслював опозиційний «9 канал») і «Маестро». Супутникові антени (які нібито лунали населенню безкоштовно) та інша апаратура компаній арештовувалися під егідою агітації виборців. У телекомпанії «Маестро», в свою чергу, наполягали на тому, що в рамках промо-акції установки антен не було безкоштовним - тобто, сама акція мала комерційний характер.

Грузинський підрозділ Transparency International закликав прокуратуру, службу державного аудиту та судові інстанції забезпечити прозоре розслідування всіх справ, що стосуються засобів масової інформації.
«Будь-який крок у відношенні ЗМІ та споживачів ЗМІ повинен бути пропорційним і обережним, щоб не порушувати свободу ЗМІ і право громадян отримувати інформацію», - резюмує організація
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 21.08.2012, 14:45   #409
volodya44
Передовик
 
Аватар для volodya44
 
Реєстрація: 04.11.2011
Дописи: 692
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 0
Дякую (Получено): 25
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Типово

Українська мова вже не потрібна для отримання телеліцензій?

Національна рада вилучила графу "мова" з заяв про видачу ліцензій на теле- і радіомовлення.

Відповідний наказ підписав голова Нацради з питань телерадіомовлення Володимир Манжосов у понеділок, повідомляє сайт установи.

Нацрада затвердила нові зразки заяв про видачу (продовження), переоформлення та видачу дубліката ліцензій на мовлення, з яких вилучено графу "Мова(и), якою(ими) вестимуться передачі (%)".
Як сказано у повідомленні, зазначені документи було підготовлено у зв’язку з набранням чинності закону "Про засади державної мовної політики", а також "зважаючи на неодноразові звернення суб’єктів господарювання".
Представників Нацради в областях, у Києві та Севастополі зобов’язано "довести до відома керівників телерадіоорганізацій інформацію про можливість переоформлення ліцензій на мовлення".
volodya44 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 22.08.2012, 14:02   #410
savsav
Передовик
 
Реєстрація: 18.06.2010
Вік: 48
Дописи: 2.230
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 0
Дякую (Получено): 37
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0
Яка різниця!?
Типово

Національна рада з питань ТБ і радіомовлення на засіданні від 21 серпня визнав, що іноземний канал National Geographic channel не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавству України. Про це «proIT» повідомили в регуляторі.

Підставою для такого рішення стали результати моніторингу, проведеного регулятором 8 травня. Виявлено, що в ефірі телеканалу в 21:11 за київським часом транслювався рекламний ролик алкогольного напою.

Згідно Закону України «Про ратифікацію Європейської конвенції про транскордонне мовлення» Україна залишила за собою право обмежувати на своїй території ретрансляцію програм, що містять рекламу алкогольних напоїв.

Національна рада у своєму рішенні вказує ТОВ «ВІФ Медіа» - ексклюзивного представника телеканалу «National Geographic channel» в Україні - на необхідність протягом трьох тижнів привести свою діяльність у відповідність із законом.

Якщо компанія ніяк не дослухається до рекомендацій, канал зникне з переліку іноземних програм.

«Ми дуже сподіваємося, що керівництво телеканалу належним чином відреагує на сигнал від Національної ради. Адже канал для аудиторії, безсумнівно, цікавий », - зазначила перший заступник голови Національної ради Оксана Головатенко.

Нагадаємо, National Geographic channel - один з найбільших науково-популярних розважальних каналів, який віщає в усім світі.

«proIT»
__________________
Всім всіх Благ!
savsav зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь

Закладки

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Новини баскетболу U4EL Спорт на SAT-TV 406 28.05.2018 13:21
Новини тенісу U4EL Теніс 892 09.04.2018 12:21
НОВИНИ УПЛ BMW Спорт на SAT-TV 1213 18.03.2018 22:13
Найсвіжіші софти/Іміджі( Vu + Duo2) Nalot VU+ DUO Linux HDTV 0 02.01.2015 14:49
Новини автосвіту U4EL Спорт на SAT-TV 19 19.02.2012 09:53


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 21:21.


vBulletin 3.8.4 ; Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
Львівський форум