SAT
шарінг меокс
Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF  

Назад   Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF > Категорії форуму > SAT - новини,українські телеканали > Новини телеканалів

Примітки

Створення нової теми Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 28.07.2011, 00:59   #1
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово Найсвіжіші події та новини на ТБ

Тут пишемо тільки найсвіжіші події та новини на ТБ
__________________
Дякую vinimm5, симчич Сказав дякую

Востаннє редагував D-Misha: 23.01.2017 о 11:25.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 19.08.2017, 17:27   #991
Korpahec
Moderator
 
Аватар для Korpahec
 
Реєстрація: 25.08.2010
Дописи: 2.106
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 2170
Дякую (Получено): 2795
Флуда (Поставлено): 2
Флуда (Получено): 1
Ukraine
Мій ресівер: Sat-integral 1226 HD K3
Надіслати повідомлення для Korpahec на ICQ
Типово

Рудольф Кірнос запускає два дитячих телеканали


Директор музичного телеканалу EU Music Рудольф Кірнос запускає два дитячих
телеканали – Niki Kids і Niki Junior. 17 серпня Національна рада з питань телебачення вирішила видати супутникові ліцензії відповідним каналам.Рудольф Кірнос запускає два дитячих телеканали

Ліцензіатом стала юридична особа двох телеканалів – ТОВ «Дитяче телебачення України». Власником цієї компанії виступає ТОВ «Інтерактивні системи телевізійного мовлення», яке належить Рудольфу Кірнос. Відповідно, Рудольф Кірнос – кінцевий бенефіціарний власник телеканалів. Директор каналів – Сергій Снігур.

Телеканал Niki Kids орієнтований на загальну дитячу аудиторію віком старше 6 років, Niki Junior – на малюків віком від 1 до 6 років. Відповідно, на каналах буде різний анімаційний контент.

Телеканали планують мовити цілодобово із супутника Amos-7 (оператор телекомунікацій – «Укркосмос»). За словами пана Кірноса, сигнал каналів буде в стандарті високої чіткості Full HD і в стандартній якості. Вони вже тестуються, а 1 вересня готові відкрити мовлення.

Згідно з програмною концепцією, в ефірі телеканалів не буде власного виробництва, але буде порівну національного та іноземного продукту. Програмна концепція передбачає виключно дитячі передачі.

За словами пана Кірноса, в ефірі Niki Kids і Niki Junior буде представлений анімаційний контент європейського виробництва, повністю дубльований українською мовою. «Ми відібрали тільки преміум-контент, тільки новий. Це буде повний дубляж (не войсовер і не титри), Full HD, дві звукові доріжки (українська та англійська). Це мультики в основному європейського виробництва (Франція, Німеччина). Формат мультиків схожий на Nickelodeon і Cartoon Network», – розповів пан Кірнос членам Нацради.
__________________
Дякую Лапік, симчич Сказав дякую
Korpahec зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 25.08.2017, 11:24   #992
Ltnar
Banned
 
Реєстрація: 20.08.2017
Дописи: 280
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 719
Дякую (Получено): 1838
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 2
Ukraine
Мій ресівер: Sat-Integral S-1228 HD
Типово

Компанія "Тайм Медіа Груп" восени 2017 року запустить новий серіальний телеканал "Дорама".



Основу його програмної сітки становитимуть серіали виробництва Південної Кореї, Японії, Китаю і Тайваню, окрема лінійка буде присвячена турецьким драмам.

Щоб бачити інформацію потрібна Реєстрація!

"У Росії вже давно мільйони користувачів скачують новинки, створюють паблік в соціальних мережах і активно діляться думками на форумах. Так з'явилася ідея створити канал, який задовольняв би смакам вже існуючих глядачів і зацікавив нових.

Крім східних серіалів, планується незвичайне наповнення межпрограммного простору, а також створення великого онлайн-ресурсу ", - поділилася Лариса Пєтухова, керуючий партнер ТОВ" Тайм Медіа Груп ". За її словами, світові рейтинги корейських дорама порівнянні з рейтингами топових американських серіалів.

Пані Пєтухова також повідомила, що новий телеканал в серпні 2017 року одержав свідоцтво про реєстрацію ЗМІ й з 1 жовтня планує почати розповсюдження в мережах операторів кабельного та супутникового телебачення на території Росії, СНД і країн Балтії. Крім цього, великий обсяг контенту телеканалу буде доступний на OTT-платформах і через VOD-сервіси.

Нагадаємо, що недавно "Тайм Медіа Груп" також анонсувала запуск на російському ринку еротичного каналу Barely Legal, що входить в сімейство каналів Hustler. Він почне мовлення також восени, точна дата запуску каналу не уточнюється.
__________________
Дякую симчич Сказав дякую
Ltnar зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 29.08.2017, 20:05   #993
Ltnar
Banned
 
Реєстрація: 20.08.2017
Дописи: 280
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 719
Дякую (Получено): 1838
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 2
Ukraine
Мій ресівер: Sat-Integral S-1228 HD
Типово

Amos 3 (4W)

Частота 11175Н 30000 3/4 телеканал Прямий розпочав мовлення замість телеканалу Tonis, DVB-S, Mpeg-2, відкрито.
Частота 11140Н 30000 3/4 телеканал Прямий HD розпочав мовлення замість телеканалу Tonis HD,
DVB-S, Mpeg-4, відкрито.

Щоб бачити інформацію потрібна Реєстрація!

Канал '' Прямий '' дебютував в День Незалежності України

Як повідомлялося раніше, український телеканал Toніс з 24 серпня 2017 року, з нагоди Дня Незалежності України, транслюється під новою назвою Прямий.

Ребрендинг - ідея нового власника станції - політика Володимира Макеєнка.

Прямий віщає в некодованому вигляді в SD і HD з супутника Amos 3 (4 ° W) на існуючих параметрах каналу Toніс.

Прямий зосередиться на форматі інфотеймент (спосіб подачі тілі або радіомовного матеріалу, націлений як на розвагу, так і на інформування аудиторії).

Запуск каналу Прямий відбувся о 6:00 за українським часом. Станція дебютувала з нагоди Дня Незалежності України.
__________________
Дякую симчич, arki Сказав дякую

Востаннє редагував Ltnar: 29.08.2017 о 20:08.
Ltnar зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 30.08.2017, 20:47   #994
arki
Передовик
 
Аватар для arki
 
Реєстрація: 29.01.2013
Дописи: 841
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 862
Дякую (Получено): 876
Флуда (Поставлено): 4
Флуда (Получено): 0
Ukraine
Мій ресівер: Openbox S2HD PVR
Надіслати повідомлення для arki на ICQ
Типово

«Укркосмос» і регіональні телеканали створюють супутникову технологічну мережу
11 вересня починає роботу супутниковий технологічна телемережа «Країна ТБ» для обміну контентом між регіональними мовниками. Близько 20 українських телеканалів, які є провідними мовниками в областях і містах України, уклали Меморандум про обмін авторськими телепрограмами і власним телевізійним контентом.

Серед них: ТРК «Відікон» (м.Суми), ТРК «РАІ» (м.Івано-Франківськ), ТРК «Правда ТУТ» (м.Львів), ТРК «TV7 Plus» (м.Хмельницький), ТРК «Рівне 1 »(м.Рівне),« СК 1 »(м.Житомир), ТРК« Аверс »(м.Луцьк),« 7 канал »(м.Одеса),« Shopping TV »(м.Київ) та інші.

Підтримку роботи мережі забезпечує ДП «Укркосмос», надавши для цього ресурс свого супутникового телепорту. Передача і розповсюдження сигналу забезпечується міжнародним супутниковим оператором Spacecom через супутник AMOS-7 (4 з.д.) з повним покриттям території України. На тестовому етапі роботи мережі, розрахованому на 3 місяці, телеканали будуть розробляти режими доставки і прийому телесигналу, швидкості передачі і кодування даних. З метою оптимізації ємності супутника телесигнали будуть передаватися в стандарті DVB-S2 / MPEG-4. Пакет з 19 каналів, 13 в форматі SD і 6 в форматі HD, буде доступний для телекомпаній по всій території України.

Очікується, що технологічна телемережа «Країна ТБ» в майбутньому може скласти основу для створення супутникової платформи регіонального телебачення. Меморандум про спільне використання телемережі є відкритим для приєднання будь-яких ТРК, які є телерадіоорганізаціями місцевого і регіонального мовлення й володіють ліцензіями на ефірне телевізійне мовлення або цифрове мовлення, і які відповідно до програмної концепції створюють оригінальні (авторські) телерадіопрограми і телерадіопередачі, що є власним продуктом телерадіоорганізації.
__________________
Openbox S2HD PVR.
4'W+ 4,8'E+ 13'E+ 19.2Е(0.9m). 31,5'E+ 36'E+ 53'E(0.9m). 75'E(0.9m).
Дякую Лапік, симчич, Ltnar Сказав дякую
arki зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 31.08.2017, 19:46   #995
Ltnar
Banned
 
Реєстрація: 20.08.2017
Дописи: 280
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 719
Дякую (Получено): 1838
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 2
Ukraine
Мій ресівер: Sat-Integral S-1228 HD
Типово

"Інтер" повинен змінитись і почати виконувати закон про мовні квоти - Нацрада



У Нацраді зазначили, що тільки Інтер не дотримується вимоги регулятора За результатами позапланової перевірки чотирьох каналів медіа-холдингу Inter Media Group Нацрада з питань телебачення і радіомовлення визнала ряд порушень і оголосила попередження. Як передає Укрінформ , йдеться, зокрема, про невиконання мовних квот. В Україні діє закон, згідно з яким загальнонаціональні канали зобов'язані транслювати 75% передач і фільмів українською мовою. "Ми перевіряли всі медіа-групи, але тільки Інтер не дотримується вимоги", - заявив голова Нацради Юрій Артеменко. У зв'язку з цим Inter Media Group повинні протягом місяця внести зміни в свою діяльність. "Зобов'язати ліцензіата ПрАТ Телеканал Інтер, м.Київ, протягом місяця з дня прийняття цього рішення привести свою діяльність відповідність до вимог чинного законодавства. У разі невиконання ліцензіатом цього рішення Національна рада може застосувати до ліцензіата санкції, передбачені чинним законодавством України", - йдеться в рішенні регулятора.

Читайте більше тут:
Щоб бачити інформацію потрібна Реєстрація!
__________________
Дякую симчич, arki Сказав дякую
Ltnar зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 01.09.2017, 14:54   #996
Ltnar
Banned
 
Реєстрація: 20.08.2017
Дописи: 280
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 719
Дякую (Получено): 1838
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 2
Ukraine
Мій ресівер: Sat-Integral S-1228 HD
Типово

Hip Hop TV вже транслюється під назвою Eska Rock TV

ZPR Meda Group змінила сімейство програм сьогодні 01.09.2017 року. Hip Hop TV було перейменовано на Eska Rock TV. Станція транслюється з тими ж операторами і параметрами вихідної телевізійної станції Hip Hop.

Eska Rock TV доступний як канал FTA на супутнику Eutelsat Hot Bird (13 ° E) і платних телевізійних мережах nc + і Orange TV, а також кабельних і IP-операторах.

Телеканал Hip Hop розпочав мовлення 23 березня 2016 року. Станція зосередилася на міський музиці, а в музиці домінували реггі / танцювальні колективи, r'n'b і dubstep. Новий Eska Rock TV Channel, як випливає з назви, транслює рок-кліпи.

Технічні параметри - Eska Rock TV:

• Eutelsat Hot Bird 13C (13 ° E), частота 10 796 ГГц, пол. V, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S2 / 8PSK, FTA
__________________
Дякую Лапік, симчич Сказав дякую
Ltnar зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 01.09.2017, 21:48   #997
Ltnar
Banned
 
Реєстрація: 20.08.2017
Дописи: 280
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 719
Дякую (Получено): 1838
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 2
Ukraine
Мій ресівер: Sat-Integral S-1228 HD
Типово

Українські телеканали найближчим часом з'являться в туристичних готелях Туреччини

Щоб бачити інформацію потрібна Реєстрація!

Українські телевізійні канали найближчим часом з'являться в туристичних готелях Туреччини, повідомила заступник директора департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Віталіна Мартиновська.



"Щоб нашим громадянам було комфортніше перебувати в Туреччині, ми працюємо над тим, щоб найближчим часом в турецьких готелях з'явилися українські телеканали", - сказала вона в ході презентації турпродукту Stopover авіакомпанії «Турецькі авіалінії» в Києві в п'ятницю.

В.Мартиновская зазначила, що підключення до готельним телемережам українських телеканалів сприяло посольство України в Туреччині.

"Можливо, їх не буде багато, але чотири-п'ять каналів точно будуть найближчим часом", - уточнила вона.
__________________
Дякую симчич Сказав дякую
Ltnar зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 19.05.2018, 19:10   #998
Korpahec
Moderator
 
Аватар для Korpahec
 
Реєстрація: 25.08.2010
Дописи: 2.106
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 2170
Дякую (Получено): 2795
Флуда (Поставлено): 2
Флуда (Получено): 1
Ukraine
Мій ресівер: Sat-integral 1226 HD K3
Надіслати повідомлення для Korpahec на ICQ
Типово

«112 Україна» отримав 34-ту відмову Нацради


17 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення знову відмовила п’яти регіональним компаніям,
що мовлять у цифровому мультиплексі МХ-5 з логотипом «112 Україна» (ТОВ «Новий формат», ТОВ «Аріадна ТВ»,
ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «ТВ Вибір», ТОВ «Лідер ТВ») у зміні програмних концепцій
на концепцію супутникового інформаційного телеканалу «112 Україна».


Заяви про переоформлення ліцензій компанії подали 20 квітня, наступного дня після попередньої відмови. Компанії просили внести зміни до програмної концепції, а про зміну кінцевого бенефіціарного власника в цих заявах не було вказано. Нагадаємо, що 24 квітня стало відомо, що в телеканалу «112 Україна» змінилася структура власності. До числа власників телекомпаній, що мовлять з логотипом «112 Україна», увійшло швейцарське акціонерне товариство «Плірофоріес АГ», а кінцевим бенефіціарним власником зазначений громадянин Німеччини Едуард Катц.

Для цих компаній це вже тридцять четверта відмова Нацради. Традиційно свої рішення Нацрада мотивувала тим, що компанії перемогли в конкурсі з визначеною концепцією регіонального/місцевого мовлення. А внаслідок змін концепції замість п'яти регіональних цифрових каналів в Україні було б легітимізовано створення ще одного загальнонаціонального цифрового ефірного телеканалу, тоді як понад 130 місцевих і регіональних мовників залишилися без цифрових ліцензій.

Нагадаємо, протягом 2015 року Нацрада сім разів відмовляла п’яти компаніям з групи «112 Україна», що володіють регіональними цифровими ліцензіями, у зміні програмних концепцій: 26 березня, 11 червня, 23 липня, 3 вересня, 26 жовтня, 26 листопада і 30 грудня.
Протягом 2016 року – 12 разів: 28 січня, 25 лютого, 24 березня, 19 травня, 16 червня, 14 липня, 18 серпня, 15 вересня, 5 жовтня, 3 листопада, 1 грудня і 22 грудня.
Протягом 2017 року – десять разів: 24 січня, 30 березня, 27 квітня, 7 червня, 6 липня, 31 серпня, 5 жовтня, 2 листопада, 30 листопада і 27 грудня.
Протягом 2018 року – вже п’ять разів: 25 січня, 22 лютого, 22 березня, 19 квітня і 17 травня.

Відмовляючи компаніям групи «112 Україна» в зміні програмних концепцій, Нацрада протягом 2015 року за результатами позапланових перевірок оголосила по три попередження та призначила штрафи цим компаніям за недотримання визначених ліцензіями програмних концепцій. 3 вересня 2015 року Нацрада вирішила звернутися до суду про анулювання ліцензій на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 (регіональне мовлення) ТОВ «ТВ-Вибір», ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «Лідер ТВ» і ТОВ «Аріадна ТВ».

П’ять ліцензіатів не сплатили штрафів та оскаржують у суді всі рішення Нацради про санкції та про відмови в переоформленні ліцензій. Відповідно, розгляд позову Нацради про анулювання ліцензій заблоковано до моменту вирішення в суді інших справ. Частина справ за позовами групи компаній «112 Україна» проти Нацради пройшли вже апеляційну інстанцію, рішення ухвалені на користь Нацради.

2 березня 2017 року Нацрада переоформила супутникову ліцензію телеканалу «112 Україна» (ТОВ «Телерадіокомпанія “112-ТВ”») в частині зміни керівного органу. Замість директора, яким був Василь Сметана, виконавчим органом стала дирекція у складі генерального директора Єгора Бенкендорфа, його першого заступника Василя Сметани і другого заступника Юрія Будяка.

12 травня 2017 року Нацрада переоформила ліцензії шести компаній з групи «112 Україна» щодо зміни власників, керівників і редакційних рад, але висунула компаніям додаткову умову: зобов’язала їх протягом 14 днів надати перелік пов’язаних осіб, відомості про кінцевого бенефіціарного власника та документи, які підтверджують права кінцевого бенефіціарного власника. Рішення про переоформлення ліцензій мали набрати чинності після того, як компанії нададуть запитувані Нацрадою документи. Телеканал «112 Україна» оскаржив рішення Нацради про додаткову умову переоформлення ліцензій. Таким чином, зміни до його ліцензій не набули чинності.

5 жовтня 2017 року Нацрада оголосила всім шести компаніям з групи «112 Україна» попередження за відсутність інформації про авторів програм «Вечірній прайм» і «Студія 112 live», а також недотримання програмної концепції та логотипа регіональними цифровими компаніями. Натомість за скаргою «Детектора медіа» на аналогічне порушення каналу «Україна» Нацрада не захотіла призначати перевірку.

Восени 2017 року Нацрада провела конкурс на вільне місце в мультиплексі МХ-5 для загальнонаціонального телеканалу. На цей конкурс група «112 Україна» подала заяву з концепцією телеканалу «112 Україна» від імені компанії, яка раніше не входила до структури власності телеканалу «112 Україна» та власниками якої виступають дирекція каналу – Єгор Бенкендорф, Василь Сметана і Юрій Будяк. Однак переможцем конкурсу став парламентський телеканал «Рада», а «112 Україна», NewsOne, «ПлюсПлюс» та УНІАН-ТБ програли цей конкурс.

18 січня 2018 року Нацрада оголосила попередження телеканалу «112 Україна» за його супутниковою ліцензією (юридична особа – ТОВ «ТРК “112-ТВ”») через порушення Правил ведення мовлення в день пам’яті 25 листопада – День пам'яті голодоморів.

22 березня Нацрада оголосила попередження п’яти регіональним компаніям з групи «112 Україна» за результатами їх планових перевірок, пов’язаних із завершенням строку дії ліцензій. Під час планових перевірок Нацрада виявила, що відомості про власників, директорів і склад редакційних рад компаній не відповідають зазначеним у ліцензії. Також телеканали не дотримуються програмної концепції та ліцензійних умов, не виконують конкурсних умов (розміщення дитячих передач і проведення інформаційно-рекламної кампанії щодо забезпечення населення сет-топ-боксами).

24 квітня стало відомо, що в телеканалу «112 Україна» змінилася структура власності. До числа власників телекомпаній, що мовлять з логотипом «112 Україна», увійшло швейцарське акціонерне товариство «Плірофоріес АГ», а кінцевим бенефіціарним власником зазначений громадянин Німеччини Едуард Катц.
__________________
Дякую kreshnot Сказав дякую
Korpahec зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь

Закладки

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Новини баскетболу U4EL Спорт на SAT-TV 406 28.05.2018 14:21
Новини тенісу U4EL Теніс 892 09.04.2018 13:21
НОВИНИ УПЛ BMW Спорт на SAT-TV 1213 18.03.2018 23:13
Найсвіжіші софти/Іміджі( Vu + Duo2) Nalot VU+ DUO Linux HDTV 0 02.01.2015 15:49
Новини автосвіту U4EL Спорт на SAT-TV 19 19.02.2012 10:53


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 08:36.


vBulletin 3.8.4 ; Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
Львівський форум