SAT
шарінг меокс
Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF  

Назад   Форум - Супутникового телебачення SAT-PROF > Категорії форуму > SAT - новини,українські телеканали > Новини телеканалів

Примітки

Створення нової теми Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 28.07.2011, 00:59   #1
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово Найсвіжіші події та новини на ТБ

Тут пишемо тільки найсвіжіші події та новини на ТБ
__________________
Дякую vinimm5, симчич Сказав дякую

Востаннє редагував D-Misha: 23.01.2017 о 11:25.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:30   #691
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Вахтанг Кіпіані звільнився з ТВі



Журналіст і ведучий Вахтанг Кіпіані звільнився з телеканалу ТВі. Про це він написав на своїй сторінці в мережі Facebook.

" Розвітався з ТВі, обхідний лист підписаний, боргів немає) Бажаю друзям і колегам тримати планку ! ", - Написав він.

Нагадаємо, з початку 2013 року канал ТВі припинив провадження інформаційно-аналітичної програми " Підсумки з Вахтангом Кіпіані ". За неофіційною інформацією, керівництво каналу мало обговорити з паном Кіпіані роботу над новими проектами.

У коментарі "Телекритиці" Вахтанг Кіпіані зазначив, що керівництво тві запропонувало придумувати нові проекти і шукати для них фінансування самостійно. " Я цим не займався, я цього робити не вмію. Я розумію, що це сталося через те, що канал не зміг запропонувати щось краще. Тож я сподіваюся, що з менеджерами і журналістами залишимося друзями ", - сказав він.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:31   #692
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Співробітники BBC знову вийдуть на вулиці



Співробітники британської телерадіомовної корпорації BBC проведуть загальнонаціональний страйк на знак протесту проти запланованого скорочення робочих місць.

Як оголосило керівництво Національної спілки журналістів (National Union of Journalists), що представляє, в числі інших, інтереси співробітників BBC, страйк призначений на 18 лютого. Акція організована на знак протесту проти планів керівництва корпорації скоротити 2 тисячі робочих місць протягом найближчих п'яти років.

"BBC збирається витратити громадські гроші на непотрібне скорочення робочих місць, замість того, щоб створити умови для переходу на нову роботу співробітників, які опинилися під загрозою звільнення", - заявила генеральний секретар Національної спілки журналістів Мішель Стеністріт (Michelle Stanistreet).

У свою чергу керівництво BBC заявило, що розчароване повідомленням про можливий страйк і має намір в самий найближчий час провести переговори з представниками профспілки і спробувати знайти компромісне рішення.

Відзначимо, що за останні кілька років корпорація BBC вже кілька разів для оптимізації витрат була змушена проводити скорочення штатів. Так, в 2005 році були скорочені більш як 3,7 тисячі співробітників, а в 2007 році - ще близько 2,8 тисячі. Співробітники корпорації реагували на оголошення про майбутні скорочення робочих місць проведенням страйків.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:35   #693
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

В АЗЕРБАЙДЖАНІ ПІДГОТОВЛЕНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРО СТВОРЕННЯ CIDIR TV



В Азербайджані підготовлені пропозиції про створення Cıdır TV.

Як передає АПА, про це повідомив генсек Федерації кінного спорту Азербайджану Бахруз Набієв на звітному заході про діяльність за 2012 рік.

За його словами, мета створення даного каналу - підтримка розвитку кінного спорту в країні. Він додав, що в ряді країн світу працюють такі телеканали.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:40   #694
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Журнал Esquire стане телеканалом



22 квітня 2013 на місці телеканалу G4 почне роботу канал Esquire Network. про це
повідомляє Joystiq з посиланням на офіційна заява компанії NBCUniversal.
Телеканал названий на честь глянцевого журналу Esquire, Відповідно до задуму
власників, буде орієнтуватися на ту ж аудиторію : дорослих заможних чоловіків. запуск каналу став можливий в внаслідок домовленості між NBCUniversal і власником Esquire - Hearst Magazines, додає The New York Times. вартість угоди видання не розкриває.
За розрахунками NBC, Esquire Network повинен зацікавити аудиторію, які не
охоплюють інші неспортивні кабельні канали для чоловіків. Зокрема, новий канал буде змагатися за чоловічу аудиторію каналів Dicsovery і Spike.
Телеканал G4 був присвячений переважно передачам про відеоіграх. початкової
аудиторією каналу вважалися підлітки та молоді чоловіки.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:43   #695
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Система аварійного оповіщення телеканалу KRTV попередила про насування « зомбі - апокаліпсис »

Глядачі американського телеканалу зіткнулися з повідомленням від зламаної системи аварійного оповіщення.

У понеділок, 11 лютого, глядачі, які дивилися Steve Wilkos Show на телеканалі KRTV (Монтана, США), зіткнулися з несподіванкою - трансляція шоу раптово була перервана, а на екранах з'явилося повідомлення, яке попереджає, що « мерці встають зі своїх могил » (« dead bodies are rising from their graves »).

Повідомлення, очевидно, що було чиєюсь жартом, відразу ж було видалене з ефіру та замінено іншим, що містить вибачення і пояснення від KRTV. Співробітники KRTV заявили, що, очевидно, невідомий, або невідомі зламали систему аварійного оповіщення і опублікували повідомлення про « мерців, що встають з могил » в декількох округах штату Монтана. У KRTV також попередили, що дане повідомлення не є аварійним попередженням, і експерти вже проводять розслідування інциденту.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:47   #696
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Euronews та Arabsat продовжити контракт ще на 5 років



Арабські оператор супутникового зв'язку Arabsat оголосила сьогодні, що вона відновила свій контракт із провідним європейським новинним каналом Euronews, щоб продовжити мовлення через супутник Badr 4. Euronews, відповідно до угоди, трансляція через супутник Badr 4, так як п'ять років і так охоплює Близький Схід, Африку і частину Західної Європи.



Халід Balkhyour президент і генеральний директор Arabsat сказав:. "Євроньюс арабському зайняла лідируючу позицію серед міжнародних радіомовних новин на основі надійності і професіоналізму Euronews в цьому місяці святкує 20 день народження, я вітаю їх і знову підтверджуємо нашу повну підтримку і бажаємо їм успішної і благополучні роки вперед".

Арно Verlhac, заступник директора з міжнародних EuroNews поширення, сказав: "Arabsat є одним з наших найсильніших партнерів, так як запуск супутника Євроньюс Badr4 в липні 2008 року в дуже конкурентному ринку, ми раді відновити нашу співпрацю з Arabsat і забезпечити наше покриття .. в регіоні MENA, де Euronews в даний час досягає 38 мільйонів домашніх господарств в ".

Технічні параметри в позиції 26E:

Satellite: Badr 4 (26 ° E) Частота: 12073 МГц
Поляризація: горизонтальна
потоку: 27,5 Мвиб / с - FEC: 3/4
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:48   #697
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Іранський англомовний телеканал прогнали із США і Канади

Супутниковий мовник Intelsat відмовився поширювати на території США і Канади іранський англомовний канал Press TV. Про це повідомляє Reuters з посиланням на заяву каналу.

Виняток Press TV із списку каналів, що розповсюджуються через супутник Galaxy 19, представники телеканалу назвали « кричущим порушенням свободи слова ». Коли саме платформа припинила розповсюдження сигналу на території США і Канади, в Press TV не уточнили.

Як повідомляє Associated Press, відключення Press TV пов'язано з пакетом санкцій відносно Ірану, прийнятим у зв'язку з розробкою Тегераном ядерних технологій. В ісламській республіці запевняють, що ядерна програма носить мирний характер, але західні країни підозрюють, що насправді Іран зайнятий створенням ядерної зброї.

Press TV - цілодобовий англомовний міжнародний новинний телеканал, який фінансується урядом Ірану. Штаб-квартира каналу знаходиться в Тегерані. На каналі працюють 26 міжнародних кореспондентів і близько 400 співробітників.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:49   #698
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

Міжнародна версія українського телеканалу розпочала мовлення в інтернеті



«Перший Ukraine», міжнародна та ліцензійного очищена версія національного українського телеканалу «Перший Національний», розпочала мовлення в інтернеті. Власник каналу, Національна телекомпанія України (НТКУ), кілька днів тому запустила для цілей міжнародного мовлення «Перший Ukraine» інтернет-сайт на 3 мовах (англійською, російською та українською).

Дизайн сайту виконаний в національній стилістиці і традиційних кольорах української вишивки: білому, червоному та чорному. На сайті обіцяно, що користувачі зможуть щотижня голосувати за кращий кліп хіт-параду «Перший Ukraine», результати якого стануть вирішальними для визначення кращої пісні тижні.

Трансляції «Перший Ukraine» ведуться тільки українською мовою і не кодуються. При цьому інтернет-мовлення стане потужним підмогою для телеканалу, так як його супутникове мовлення організовано виключно на Європу та європейську частину Росії за допомогою лише одного сателіта - Amos 2 4.0 гр. W.

Початок роботи телеканалу «Перший Ukraine» відбулося 15 жовтня 2012 Згідно заявам його керівництва, телеканал увійде в кабельні мережі України, щоб дати симетричну відповідь присутності російських державних телеканалів в українських кабельних мережах.

Відзначимо, що в якості спеціалізованої служби іномовлення в Україні існує державний телеканал для закордону «Всесвітня служба« Українське телебачення і радіомовлення »з передачами на українській та англійській мовах. Радіопрограми з передачами на англійській, німецькій, українській та румунській мовах організовуються службою іновешанія Radio Ukraine International. Ці названі служби не входять до НТКУ і вже давно ведуть мовлення в Інтернеті.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 13.02.2013, 19:50   #699
funt3
Передовик
 
Аватар для funt3
 
Реєстрація: 29.06.2010
Дописи: 4.185
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 13
Дякую (Получено): 101
Флуда (Поставлено): 1
Флуда (Получено): 0

Надіслати повідомлення для funt3 на ICQ
Типово

У британських в'язницях заборонять супутникове телебачення

Міністр юстиції Великобританії Кріс Грейлінг оприлюднив плани уряду щодо зміни режиму ув'язнення в британських в'язницях. Тисячам засуджених буде заборонено дивитися канали супутникового телебачення.

Укладених також позбавлять кишенькових грошей, які вони витрачають на туалетні приналежності та солодощі в тюремному магазині. Мешканці в'язниць з нетрадиційною орієнтацією будуть переведені в окремі камери.

Уряд Великобританії збирається зайняти жорстку позицію щодо утримання ув'язнених у в'язницях. «Я хочу, щоб тюрми стали місцем спартанським, але гуманним. Це має бути місце, куди люди не захочуть повернутися », - заявив Кріс Грейлінг в інтерв'ю British Mail.

Підписка на супутникові телеканали в тюрмах буде заборонена, однак телевізори в камерах все одно залишаться у більшості ув'язнених. Деяких засуджених переодягнуть в сірі тюремні комбінезони, замість їх власного одягу. Заборона буде накладена на власні гроші та мобільні телефони з доступом в Інтернет. «Це нерозумно, щоб ув'язнені в тюрмах насолоджувалися тими принадами життя, за які громадяни з низькими доходами борються кожен день», - пояснив Кріс Грейлінг.

Як повідомляє британська The Guardian, у в'язницях Англії та Уельсу міститься понад 80 тис. осіб. Це найбільше значення на душу населення серед всіх країн Західної Європи.
funt3 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 15.02.2013, 23:34   #700
volodya44
Передовик
 
Аватар для volodya44
 
Реєстрація: 05.11.2011
Дописи: 692
Подяки і симпатії повідомлень
Дякую (Поставлено): 0
Дякую (Получено): 25
Флуда (Поставлено): 0
Флуда (Получено): 0

Типово

Олексій Мустафін залишає СТБ

Сьогодні, 15 лютого, Олексій Мустафін, директор департаменту документально-публіцистичних програм, залишає СТБ. Про це повідомила прес-служба каналу.

«Вдячний каналу СТБ за можливість творчої реалізації. Це були гарні роки і багато було зроблено. Пишаюся тим, що в піднесенні нашого каналу, в показниках, які ми досягли, у визнанні фаховим середовищем є частинка і моєї праці. Дякую всім, з ким ми працювали у «Вікнах» і програмі «За вікнами». Впевнений, що це було цікаво нам, і сподіваюсь - що глядачам. Гадаю, найголовніше - ми всі побачили, що в Україні можливе телебачення для сучасних, розумних людей, здатних критично мислити і робити висновки самостійно. Справжнє задоволення отримав і від роботи над проектами «2004» та «Майже доросла. Щоденник двадцятирічної». Ніколи не приховував, що мене особисто більше цікавить публіцистика, пізнавальні програми. Розумію, що зараз в Україні на них немає великого попиту, - коментує своє рішення Олексій Мустафін. - Але сподіваюся, що часи зміняться. І спробую зробити все можливе, щоб ці зміни відбулися швидше. Впевнений, що попереду є чимало проектів. Ідеї вже є. Завжди буду згадувати часи, коли працював на СТБ, і людей, з якими пощастило працювати, з теплотою. Принагідно, хочу вибачитися перед тими, кого, можливо, ненавмисне образив чи просто не зрозумів. Ви були чудові. Дякую».

Олексій Мустафін працював на СТБ з 2006 по 2011 роки на посаді заступника голови правління ПрАТ «ММЦ - СТБ» з інформаційного мовлення і очолював Інформаційно-аналітичний департамент. З 2011 року – був директором департаменту документально-публіцистичних програм.
volodya44 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь

Закладки

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Новини баскетболу U4EL Спорт на SAT-TV 406 28.05.2018 14:21
Новини тенісу U4EL Теніс 892 09.04.2018 13:21
НОВИНИ УПЛ BMW Спорт на SAT-TV 1213 18.03.2018 23:13
Найсвіжіші софти/Іміджі( Vu + Duo2) Nalot VU+ DUO Linux HDTV 0 02.01.2015 15:49
Новини автосвіту U4EL Спорт на SAT-TV 19 19.02.2012 10:53


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 18:25.


vBulletin 3.8.4 ; Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
Львівський форум